Dikiş Nakış Elişi

İşten güçten çok bunalmışken ve çıkış yolu ararken böyle olmayacak dedim ve kendime yeni ve eğlenceli işler yaratmaya karar verdim. Bunun için, tabii ki uzuuuun zamandır istediğim bir şeyle çıktım yola, dikiş.

Elde dikiş dikmeyi severim, el işi yapmayı da severim. Gergef, kanaviçe çok bana göre değil. Örgüyü de beceremem pek. Küçük küçük süslemeler yapmak zevklidir bana göre. Oğlumun 1.yaş gününde yaptığım keçe işi gibi mesela. O yüzden son İzmir ziyaretimizde, kendimi Kemeraltına attım ve bol bol ıvır zıvır aldım :)

Dikiş için de hem yeni şeyler yaratmak hem de o kadar para verip yastık kılıfı-nevresim-masa örtüsü almak yerine kendi ev eşyalarımı kendim yapmak istedim. Dikiş makinası arıyordum zaten, İzmir'de aradığımı buldum. Biraz pahalı bir bayram hediyesi oldu benim için ama evde denemeler yapınca iyi ki almışım dedim. Hala da diyorum.

Tatilden döndükten sonra işe koyuldum ve ilk icraatımı çıkardım. Evet süper ve hatasız değil ama ilk denemeye göre fena olmadı bence :) Biraz keten kumaş, biraz elyaf dolgu ve biraz da artık tül parçaları ile bu yastık çıktı ortaya. İstediğimden biraz küçük oldu, bir sonrakini daha düzgün ve büyük yapacağım. 

Yorumlar

  1. Seni gönülden destekliyorum Duygu, işlerin çok güzel. Hele şişe süslemelerine müşterilerim ve ben bayıldım, eline koluna sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyorum arkadaşım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Çekinmeyin yazın :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir garip sütten kesme hikayesi