Kerem 1 Yaşında

Evet sevgili bloğum, Kerem artık tam 1 yaşında. 




















Herkes soruyor ne hissediyorsun diye ama ben net bir şey söyleyemiyorum. Sanırım ilk hissettiğim veya aklıma gelen şeylerden biri doğum. O saatleri hatırladım tek tek ama gülümseyerek. Hiç aklıma kötü bir dakika bile gelmeden. Sanıyorum doğum korkusu olanların bilmesi gereken tek şey bu : doğumdan sonra hatırladığınız sadece güzel anlar oluyor.

Evde küçük bir kutlama yaptık. Yakın arkadaşlar davet edildi. Annem ve eşimin kuzenlerinden Emel de İstanbul'dan bizi ziyarete ve yardıma geldi sağolsun. Çok kalabalık değildik, bu yüzden çok keyifli geçti bizim için. Annem ve Emel ile tatlı tuzlu bir şeyler hazırladık. Gökçen böreğiyle Zeynep de tuzlu keki ve de yetmeyen çay bardaklarıma takviyeyle geldi. Arkadaşlar güzel şeyler :)

Pasta için internetten bulduğum butik pastacılar dilim fiyatına 10 tl dedikleri için  Nurturia'dan arkadaşım Selen'in tavsiyesiyle Liva Çayyolu ile görüştük. Şeklini eşim seçti. Şeker mi şeker bir pasta yaptılar bize.

Fiyatı nispeten uygundu ve pastanın hem görüntüsü, hem tadı hem de Liva'nın genel olarak hizmetinden çok memnun kaldık. Doğumgünü için tasarım pasta yaptıracaklara önerilir. 

Hediyeler açıldıktan sonra büyükler muhabbetin dibine vururken, Kerem ve arkadaşı Deniz oyuncakların tadını çıkardılar beraber.

Ne zamandır keçe işiyle uğraşmak istiyordum. Hazır iznim hala devam ederken birşeyler yapayım diyordum. Kerem'in doğumgünü bahanem oldu. Baktım doğumgünü için keçe magnetler yapılıyromuş, internette çeşit çeşit model var. Bire heves Zeynep'i de kattım önüme Kızılay'dan keçe ve bilimum hobi malzemesi aldık. Zeynep'le birlikte oluşturduk modeli, daha kolay birşey istiyordum ama şöyle de olsun böyle de olsun deyince sorlaştı biraz yapması. Neyse, doğumgününden önceki son bir hafta bununla uğraştım, tek başıma oturdum yaptım. Sonunda emeğime değdi, misafirlere dağıttım el emeğimi. 


Böylece Kerem'in ilk doğumgününü yapmış olduk. Umarım daha nice doğumgünlerini de beraber kutlarız.

Yorumlar

Yorum Gönder

Çekinmeyin yazın :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir garip sütten kesme hikayesi