Oyuncu Kerem

Çocuğumun ileride ne iş yapacağını düşünürüm bazen. Doktor ya da mühendis olsun demedim hiç. Sadece şunu dedim kendi kendime; yapmaktan keyif aldığı şey olsun işi. Yani şanslı insanlar vardır ya hobilerinden para da kazanırlar. Sanırım bir şeyi ne kadar çok severek ve zevk alarak yaparsanız zaten eninde sonunda para da kazanırsınız.

Böyle düşünüyorum işte. Kendim yapamadığım için belki. Mesleğimi seviyorum evet ama itiraf edeyim her anından zevk alıyorum diyemem :)

Kerem ne zamandır bir müzik duyduğunda başlıyor poposu üstünde sallanmaya. Kendince oyun oynuyor. İşte böyle oynadığında müziği sevdiğini anladım. Dayısı bağlama çalıyor. Amcası gitar. Ben de çocukken çok oynarmışım. Genlerinde var. Umarım hayatı boyunca keyifle böyle oynar, dans eder, müzik yapar. Ve belki de bu mesleği olur. Kim bilir ?

Bize şimdilik keyifle seyretmek kalıyor :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir garip sütten kesme hikayesi